hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alkoholos italt dob piacra a Coca-Cola

De csak Japánban. Egy népszerű helyi ital sikerét próbálják magukévá tenni.

hirdetés

A Coca-Cola történetének első alkoholos istalát dobja piacra Japánban, azon belül is csak Kjúsú szigetén, írja az Adweek. Nem is valószínű, hogy a Lemon-Do nevű ital máshol is elérhető lenne majd a jövőben.

Lemon-Do

Ennek az az oka, hogy a Coca-Cola egy népszerű helyi, 3 és 8 százalék közötti alkoholtartalmú ital népszerűségét lovagolja meg, az a Chu-Hi. A Lemon-Do is 3, 5 és 7 százalékos alkoholtartalmú verzióban kapható, egy szénsavas citromizű ital. Fent látható a Coca-Cola itala, lent a Chu-Hi.

Chu-Hi

Nem ez az egyetlen, Japán piacra optimalizált Coca-Cola termék, csak ott kapható egy másik új ital, a dupla koffeintartalmú Coca-Cola Coffee Plus is.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés