hirdetés
hirdetés

Almás illatú fitneszklubbal indul a magyar illatmarketing

2009-05-06
Az érzékszervi marketinggel foglalkozó Mood Media először kapott Magyarországon illatmarketing-megbízást. A Holmes Place International gyümölcsös illatot választott.

A magyar piacon is megjelent illatmarketing szolgáltatásával az érzékszervi marketingre szakosodott Mood Media. Ezen a téren az ügynökség első hazai megrendelője az egészségklubokat működtető Holmes Place International.

A Mood Media a Rentokill csoport tagjaként az illatmarketingre specializált Ambiusszal partnerségben egész Európában azonos technológiával kínálja az illatmarketing szolgáltatást: a számítógéppel vezérelt speciális fúvókák az illatanyagot nanométer nagyságúra bontva juttatják a levegőbe, ahol az illatszemcsék a felszínen lebegve fejtik ki hatásukat. Jelenleg hat illatkategóriát – citrus, gyümölcs, természetes, friss és tiszta illatok, virág- és az érzéki illatok -, ezen belül pedig több illatot kínálnak.

Balog Tamás, a budapesti Holmes Place klub vezetője azt mondta, hogy az egységes arculatépítés részeként olyan illatot próbáltak választani, amely jól harmonizál az atmoszférával, például a háttérzenével. A klub a gyümölcsös illat mellett döntött, amelyben az alma dominál.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés