hirdetés
hirdetés
hirdetés

Almás illatú fitneszklubbal indul a magyar illatmarketing

Az érzékszervi marketinggel foglalkozó Mood Media először kapott Magyarországon illatmarketing-megbízást. A Holmes Place International gyümölcsös illatot választott.
hirdetés

A magyar piacon is megjelent illatmarketing szolgáltatásával az érzékszervi marketingre szakosodott Mood Media. Ezen a téren az ügynökség első hazai megrendelője az egészségklubokat működtető Holmes Place International.

A Mood Media a Rentokill csoport tagjaként az illatmarketingre specializált Ambiusszal partnerségben egész Európában azonos technológiával kínálja az illatmarketing szolgáltatást: a számítógéppel vezérelt speciális fúvókák az illatanyagot nanométer nagyságúra bontva juttatják a levegőbe, ahol az illatszemcsék a felszínen lebegve fejtik ki hatásukat. Jelenleg hat illatkategóriát – citrus, gyümölcs, természetes, friss és tiszta illatok, virág- és az érzéki illatok -, ezen belül pedig több illatot kínálnak.

Balog Tamás, a budapesti Holmes Place klub vezetője azt mondta, hogy az egységes arculatépítés részeként olyan illatot próbáltak választani, amely jól harmonizál az atmoszférával, például a háttérzenével. A klub a gyümölcsös illat mellett döntött, amelyben az alma dominál.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés