hirdetés
hirdetés
hirdetés

AMC - megvette a Danubius Rádiót

A hitelfinanszírozási piacon tevékenykedő Accession Mezzanine Capital (AMC) megvette a Danubius Rádiót az Advent International nemzetközi kockázati tőketársaságtól. A vevő és az eladó jól ismerik egymást, hiszen közösen finanszírozták a Danubius Rádió öt évvel ezelőtti befektetését.
hirdetés
Mint arról a Kreatív Online korábban beszámolt, az Advent International 2003-ban fektetett be a rádióba, a tranzakcióhoz akkor az AMC-t létrehozó Mezzanine Management Central Europe biztosította a hitelfinanszírozást.

A Danubius 100 százalékos tulajdonrészét tehát az Advent International társfinanszírozó partnere, az AMC vette meg, a felek a vételárat nem hozták nyilvánosságra.

Bartucz László, a Danubius vezérigazgatója úgy nyilatkozott, hogy a cég operatív működésében, tehát a tulajdonosváltás nem érinti a rádió menedzsmentjét.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés