hirdetés
hirdetés
hirdetés

Amíg a kávé lefő

Világrengető újdonságokkal nem, de az biztos, hogy jól bevált aranyszabályokkal és pontokba szedett listákkal találkozhat az Effective Media Relations című könyv olvasója. Kezdőknek a tanulásért ajánljuk, a gyakorlóknak pedig azért, hogy másképp csinálják a dolgokat.
hirdetés
A pr-ügynökségi statisztikák azt mutatják, hogy körülbelül minden tizedik sajtóközlemény kerül be valamelyik újságba. Leírva pedig egyszerűnek tűnik az aranyszabály: egy jó közlemény rövid, áttekinthető, dupla sorközzel szedett és e-mailen küldték el. Kerüli továbbá az öntömjénező túlcsordulásokat, a „legjobb”, a „kiváló” és a „kitűnő” szavakat, valamint már az első bekezdésében elmondja a lényeget, lehetőleg adatokkal alaposan alátámasztva.

A harmadik kiadást megélt Effective Media Relations című könyv alapvetően kezdőknek szól, a kommunikációs tudományokkal ismerkedő diákok haszonnal forgathatják.

A kiadvány az angolszász tankönyvekre jellemző gyakorlatiassággal és áttekinthetőséggel veszi végig a nyomtatott sajtó és az elektronikus média kezelésének alapjait. Ettől függetlenül – sértődés ne essék – kevés olyan pr-ügynökség van ma Magyarországon, amelynél az irodai konyhában ne volna érdemes belőle a pultra helyezni egy példányt. Amíg forr a víz, vagy lefő a kávé, pár perc alatt átismételhető, mire való a sajtótájékoztató, mi a különbség a sajtótermékek között, milyen információkat tanácsos és melyeket nem szabad megosztani az újságírókkal, vagy hogyan érdemes pr-cikket fogalmazni.

Ha pedig megtetszik egy gondolat, csak a fejezet végén lévő checklisthez kell lapozni, hogy kifénymásolhassuk a lényeget. Így, ha legközelebb valóban sajtótájékoztatót rendezünk, akár végig is futtathatjuk rajta a szemünket. Hátha beválik.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés