hirdetés
hirdetés
hirdetés

Antenna Hungária - szokatlan felhívás reklámügynökségeknek

Hamarosan nagyszabású kommunikációs kampányt indít az Antenna Hungária, a digitális földfelszíni rádiós és televíziós műsorszóró hálózatok üzemeltetésére kiírt pályázatok nyertese. A tenderkiírás előtt azonban felhívást tett közzé, amelyben „információt” vár az ügynökségi piac szereplőitől. Mit? Hogyan? Miért? Részletesen alább.
hirdetés

„Információkérés a reklám- és médiaügynökségek felé” – ezzel a címmel érkezett szerkesztőségünkbe egy közlemény az Antenna Hungáriától (AH), amely – ahogy azt korábban megírtuk – megnyerte a digitális földfelszíni rádiós és televíziós műsorszóró hálózatok üzemeltetésére kiírt pályázatot.
 
Ahogy a cégtől megtudtuk ez azt jelenti, hogy az AH mielőtt döntene a kommunikációs feladatok elvégzését illetően, szeretné megtudni, hogy az ügynökségek milyen referenciákkal, milyen ötletekkel fognának hozzá egy ilyen horderejű feladat megoldásához.
 
Az ügynökségi beadványoknak a 2008-2012-es átmeneti időszakra ki kell dolgozni az ATL és BTL kampánystratégia főbb irányvonalait, az alkalmazandó kreatívkoncepció irányvonalait, a kampány időzítését, a kampány során alkalmazandó médiamixet, valamint ki kell térni a kampány optimális költségvetésére, költséghatékonysági javaslatokkal kiegészítve. Szintén jól járhat az az ügynökség, amely ezen felül részletezi az AH által létrehozandó Digitalizációs Szervezet működésének fő irányvonalait.
 
Ez utóbbi szervezet egy platform, amely a közlemény szerint egyszerre segíti az átállásban érintett szereplőket, a piacfelügyeleti szerveket és a közvetlenül érintett fogyasztói szervezetek egymás közötti kommunikációját és érdekegyeztetését.
 
Felmerül a kérdés, hogy az elsőre nyílt tendernek tűnő felhívást miért nem nevén nevezi az AH. Tóth András, az AH kommunikációs igazgatója azt mondta, az információkérés nem egy pályázati felhívás, ennek keretében szűkebb körű információt várnak a jelentkezőktől, igazából arra kíváncsiak, hogy a hazai ügynökségek hogyan kezdenének hozzá egy ilyen jellegű kommunikációs feladat megoldásához. „A beérkező információk alapján döntünk a tenderben vállalt kommunikációs feladat végrehajtásának technikájáról” – fogalmazott a kommunikációs vezető, aki azt is elmondta, augusztus 25-ig várják az információkat és szeptemberben születik döntés a továbbiakat illetően.
 
Korábban írtunk arról, hogy az ügynökségek egyre bizalmatlanabbak a nyílt tenderekkel kapcsolatban, hiszen sok munka és ötlet kerül bele egy-egy ajánlatba, amit sokszor érvénytelenítés után a kiíró újra hasznosít, az ötletgazda nélkül.
 
Tóth András erre a felvetésre azt mondta, az AH ebben a fázisban még nem komplex, kidolgozott ajánlatokat vár, hanem a digitális átállással kapcsolatos véleményeket, alapszintű elképzeléseket.  Egy ilyen horderejű, több évet magába foglaló, komplex információs kampány megvalósítására az AH partner(ek) bevonása nélkül nyilvánvalóan nem lesz képes.
 
Az AH nemrég váltott arculatot, akkor meghívásos tenderen választott partnereket: a kreatívanyagokat a Sylva készítette, a médiatervezést és -vásárlást pedig a Mindshare intézte. Az AH új portálrendszere a Carnation munkája, a honlapon futó imázsfilmet a céggel korábban is együttműködő Rotoscope alkotta.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés