hirdetés
hirdetés
hirdetés

Apple - tiltakozó felhasználók

Néhány Apple-felhasználó magyar blogger összefogott, és kiáltványt fogalmazott az amerikai Apple központ számára. A tiltakozók egyik problémája az, hogy Magyarországon nem megfelelő a márka ellátó- és szervízrendszere.
hirdetés
A Plastik.hu bloggere, Sasvári József kiáltványában úgy fogalmazott, hogy bár az Apple márka itthon is luxusnak számít a számítástechnikában, megvásárlásával korántsem kap a felhasználó annyi szolgáltatást és támogatást, mint nyugaton.

A kiáltvány mögött álló magyar Apple-felhasználók ezen szeretnének változtatni. A petíció emellett arról is szól, hogy a Magyarországon az MDS Holdingsnak kiadott kereskedelmet vegye át az Apple Inc., indítsák el itthon is az Apple zeneletöltő szolgáltatását, az iTunes Store-t, készítsék el a Macintosh operációs rendszerének magyar verzióját, valamint legyen gyorsabb és jobb a szervíz és az ellátás Magyarországon.

A bloggerek kritizálják a márka magyar honlapját is, szerintük szükség volna a nemzetközi Apple oldal magyar változatára. 

A kiáltvány szerzőit feltehetően a lengyel Apple-felhasználók hasonló kezdeményezése inspirálta: a lengyel kiáltvány publikálását követően ugyanis nem sokkal – bár az nem tisztázott, hogy annak következtében-e, - de elindult az Apple lengyelországi leányvállalata.

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés