hirdetés
hirdetés

Arany Penge – fórumok a briliáns kommunikációról

2005-05-05
Nemcsak a budapesti helyszín miatt tér el a 6. Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál a korábbiaktól, hanem azért is, mert a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén egy diák-fórummal is előrukkolt.
Tata helyett idén a MEO-ban szervezi meg május 19-én és 20-án a MAKSZ a 6. Arany Penge Kreatív Reklámfesztivált. A fővárosi helyszín mellett újdonság, hogy május 19-én főiskolák, egyetemek kommunikáció és marketing szakos hallgatói egy nyílt fórumon vehetnek rész.

A beszélgetés a nyomot hagyó reklámokról zajlik majd, az előadást a zsűri-elnök Halász Gyula és a MAKSZ alelnöke, Simon András tartja. Ezzel egy időben nyílik meg a fesztiválra benevezett alkotások kiállítása, ahol kiderül, hogy mely anyagok jutottak a reklámverseny idei döntőjébe.

Május 20-án a hagyományoknak megfelelően több szakmai előadás várja a látogatókat. Beszél például Lars Kelp, a Procter & Gamble associate directora, Bogdan Naumovici, a Leo Burnett Bukarest és a kelet-közép-európai régió kreatívigazgatója, Stefan Bernard, a Hewlett-Packard marketingigazgatója és Sztaricskai Tamás, a Raiffeisen Bank kelet-közép-európai kommunikációs igazgatója. A MAKSZ tagügynökségek ügyfélkapcsolati vezetőiből alakult Account Szoba – kreatívok és ügyfelek bevonásával – pedig fórumot szervez az „Érdemes-e kreatív reklámot készíteni a magyar piacra?” témában.

A Díjátadó Gálaest az előadások után zajlik majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés