Arcok
Az 5. Arc Óriásplakát-Kiállítás és Videopályázat nyertesei
2004-09-01
Rekordszámú plakát érkezett az idei Arc pályázatra, amelyre a szövegírók és a grafikusok mellett minden eddiginél több nem szakmabeli nevezett. 1450 pályázat versenyzett, százzal több, mint tavaly. A korábbi évek kategóriái – létező termékhez és szolgáltatáshoz kapcsolódó üzenet, fiktív áru hirdetése, TCR és művészeti üzenet – mellett az uniós csatlakozás apropójából új kategóriát is bevezetett az Arc, „Mi magyarok, mit viszünk magunkkal Európába?” címmel, és egy kizárólag az ügynökségeknek szóló pályázatot is kiírtak.
Csak ügynökségeknek |
Az Arc és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) közös TCR-pályázatát a H-Artdirectors nyerte meg Fotel című munkájával. Ezt a pályázatot kizárólag az ügynökségeknek írta ki az Arc, és többek közt az volt a cél, hogy az eddigieknél több reklámszakember és ügynökség nevezzen a versenyre. A Kreatív március elején kerekasztal-beszélgetést szervezett, hogy az ügynökségek és az Arc képviselői megvitassák egymással, mi az oka annak, hogy az ügynökségek általában inkább távol maradnak a versenytől. Az Arc többek közt az ott megfogalmazott kritikákra reagálva írta ki az MRSZ-szel közösen a csak ügynökségeknek szóló versenyt. |
Márk Szonja