hirdetés
hirdetés
hirdetés

Teljes megújulást ünnepelt a PwC

Event of Thank You és Színre lépünk címen egyaránt futott az az exkluzív, kizárólag a cég kiemelt ügyfeleinek szóló parti, amit a nemrég arculatot váltó PricewaterhouseCoopers szervezett múlt héten a VAM Design Centerben.

hirdetés

Késve érkeztünk, és azt hittük, már be se jutunk, a VAM Design Center főbejárata ugyanis egy nagy fekete függönybe torkollt, ami a felállított színpadot hátulról takarta. Körbe kellett menni, egy hosszú, vörös szőnyeggel leterített folyosón, ahol az oldalt kihelyezett képernyőkön különféle emberkék különféle nyelveken köszöntöttek. Aztán beléptünk a VAM csarnokába.

A bizonyára meglehetősen költséges, nagyszabású  partin, amellyel a PricewaterhouseCoopers (PwC) arculatváltását, megújulását, új vezetőit és szolgáltatásbővítését együtt ünnepelte, mintegy 250 nagyon fontos ember gyűlt össze. A cég kiemelt ügyfelei, szinte az összes iparág legfőbb képviselői és érdekvédelmi szervezetek vezetői, a hazai üzleti és gazdasági élet legfontosabb szereplői jöttek el - szigorúan nyakkendős üzleti öltözetben - az Event of Thank You és Színre lépünk címen egyaránt futó rendezvényre. 

George Johnstone, a PwC vezérigazgatója, Rafal Krasnodebski, a PwC cégtársa, Steve Corwell, az AES vezérigazgatója és Geszti Péter reklámszakember, az Akció 360 stratégiai tanácsadója
George Johnstone, a PwC vezérigazgatója, Rafal Krasnodebski, a PwC cégtársa, Steve Corwell, az AES vezérigazgatója és Geszti Péter reklámszakember (További képekért kattintson!)

„Cégünk egy fontos mérföldkőhöz érkezett, amely nemcsak az előregondolkodásra, de a visszatekintésre is okot ad” – írta a cég a meghívóban. A PwC ugyanis adótanácsadó, könyvelő és könyvvizsgáló cégből komplex tanácsadó céggé szeretne fejlődni, amit ők úgy fogalmaztak, hogy „a cég céljai között szerepel, hogy az elkövetkező években a magyarországi consulting, azaz vezetési tanácsadási ágazatnak is megkerülhetetlen szereplője legyen, ennek érdekében pedig sikeres hazai tanácsadó cégek felvásárlásával is erősíteni kívánja pozícióját”.

Ezért érkezett a cég tanácsadási üzletágához októberben Rafal Krasnodebski a PwC lengyel irodájából. Új cégtársat jelentettek be továbbá Szeleczki Zsolt személyében, aki a közép-kelet európai hr-szolgáltatásokért felel, valamint Kelemen János személyében, aki adózási cégtársként a vállalati adminisztrációs szolgáltatások részleget vezeti. Elmondták ugyanakkor azt is, hogy a PwC a jövőben olyan új területek felé is nyit, mint a közszféra intézményei vagy a hazai magántulajdonban álló közepes méretű vállalkozások.

A kiemelt ügyfeleknek a Mészáros Antónia háziasszony vezette partin mindezt George Johnstone vezérigazgató mondta el, aki után Geszti Péter beszélt a cég arculat- és logóváltásáról, amelynek során „a macho és old-school Darth Vaderből Neo, a Matrix hőse lett a cégből”, vagy Geszti más képeit használva „aktatáskáját Iphone-ra cserélte”. Geszti után mondott néhány köszöntő szót Draskovics Tibor, a PwC cégtársa is, aztán vízfüggöny omlott a színpadra, amelyen levetítették a cég arculatváltó szpotját. A vízzel teli minimedencébe aztán esernyőkkel és gumicsizmákkal beletoccsantak a Presidance táncosai, akik már a műsor beköszöntő részében is előadtak egy koreográfiát (csak erről lemaradtunk), és gyermeki - Mary Poppins hangulatú tánccal támasztották alá a cég megfiatalodását.

A beszédek és műsor zárása után a belső körfolyosó első emeletéről a Kelemen Angelika Jazz Kvartett muzsikált le a vendégeknek, akik közben az elmúlt két és fél év összes kommunikációs partijának legjobb cateringjével, a Gerbeaud mennyei falatkáival - legyen az elő-, főétel vagy desszert - kényeztették magukat. Búcsúajándékként a távozók - a vizes műsorhoz illeszkedve - ugyanolyan fehér ernyőket kaptak, mint a táncosok, amelyen víz hatására rajzolódik ki a PwC új, vidám színekben pompázó logója.

A szervezésben a PwC-t a Perfect Project Congress segítette, minden elismerésünk nekik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés