hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arculatváltó pr- és reklámügynökségek

A Lewis Pr és a Pesti Portré Reklámműhely is megújuláson esett át, előbbi logót is cserélt, utóbbi atl-kampánnyal ünnepel.

hirdetés

Teljes arculatváltáson esett át a Lewis Pr, a cég közleménye szerint a lépést „az egyre fokozódó verseny” indokolja. A folyamat része egy új logó, és egy már üzemelő új honlap.

Ugyancsak a céghez kapcsolódó hír a közelmúltból, hogy új fogyasztói és utazási részleget indítottak a cég angliai központjában, valamint kifejlesztették saját monitoring és mérési eszközüketa Chatterscope-ot a Twitteren.

Alapításának tizedik évfordulója alkalmából újított a Pesti Portré Reklámműhely is, mely megújult weboldallal, valamint sajtó- és óriásplakát megjelenéssel ünnepli születésnapját.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés