hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arcus - új divízió

Interaktív pr-szolgáltatásokat nyújt az Arcus Interactive Group év elején létrehozott új, ötödik üzletága. A divíziót Végvári Imre, az Arcus kommunikációs igazgatója vezeti.
hirdetés
Az Arcus a négy meglévő üzletága - az Arcus Comm, az Arcus Tech, az Arcus Media, és az Arcus Search - mellé új divíziót hozott létre: az Arcus PR interaktív pr-szolgáltatásokat nyújt.

Az ügynökség szerint a klasszikus pr ma már nem elegendő az internetező, fórumozó és videomegosztókat használó célcsoport elérése. Az Arcus PR szolgáltatása a célcsoportok információs hálózatai, és az azokban zajló információcsere módjainak – például fórumozás, blogolás, chatelés - feltérképezéséből indul ki. Ezt követően dönt arról az üzletág, hogy milyen klasszikus, vagy új médiás eszközöket alkalmaz az üzenetek továbbítására.

Az új divíziót Végvári Imre vezeti, aki az Arcus Interactive Group megalakulása óta a csoport kommunikációs igazgatója.

Az Arcus PR a csoport többi üzletága és nagyvállalati ügyfelei számára egyaránt szolgáltat. Emellett idén az új divízió szervezi az interaktív szakma konferenciáját, az IMA Konferenciát.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés