hirdetés
hirdetés
hirdetés

Art pucérkodás

Festészet és animáció a Herbária egyetlenében

Sosem reklámozta még magát imázsfilmekkel – és egy darabig nem is fogja – az amúgy nagy múltú Herbária. A cég most szpot készíttetésére szánta el magát, ami évekre előre meghatározza majd a márka imázsát. A stratégiai fontosságú filmet nemrég nemzetközileg is elismert fiatal magyar művészek alkották meg, ötvözve a festészet, az animáció és a film elemeit.
hirdetés
A film alkotói között szerepel a fiatal játékfilmrendező, Pálfi György, aki a Hukklé című filmmel vált nemzetközileg ismertté, valamint Péterffy Zsófia, aki a tavalyi Európai Filmakadémia legjobb rövidfilmjének járó díját hozta el Velencéből a Kalózok szeretője című alkotásával. Pálfi ötlete volt a film alapkoncepciója, amely szerint a leforgatott helyszíni és műtermi jelenetek háttereit Péterffy Zsófia Monet stílusában festette át. A kockánként átfestett háttér több mint egyhetes munkát jelentett. Eközben a festményanimátor a festési stílusról, a részletek gazdagságáról folyamatosan egyeztetett a Herbária grafikusával. A festés eredményeképpen egy különös szpot született.

A festés több szempontból is megnehezítette a castingot. A szereplőnek nemcsak brandelemmé kellett válnia a filmben, amely a természetességet ábrázolja, hanem az is fontos volt, hogy szervesen illeszkedjen a festményanimáció hangulatához és az ügyfél elvárásaihoz. A választás másik lényeges elemeként játszott szerepet az a szempont, hogy eddig ismeretlen szereplőt alkalmazzanak.

A film egy pikáns részletében a szereplőt levetkőzteti a természet. Ezt a fontos mozzanatot óvatosan, és mindenképpen a film stílusánál maradva kellett megoldani. A városból a természetbe való kilépés, az urbánus kelléktáraktól és a stressztől való megszabadulás nyilvánul meg a filmben, amelyben a meztelenség egy természetes állapotot fejez ki, nem egyszerűen egy nézőcsalogató fogást. Tény azonban, hogy „Éva” szerepeltetésével nemcsak a már meglévő célcsoport megtartása, hanem újak toborzása is a cél.

Hat filmes cég vetekedett a szpot elkészítéséért, és végül az győzedelmeskedett, amely a szépséget, a nyugalmat és a természetességet különös és izgalmas képi világban gondolta el. Csupán az a kérdés, hogy a festett, már-már műalkotásként szereplő szpot mennyire képes mesterségesen, képzőművészeti elemekkel előidézni a természetesség hangulatát.

hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés