hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átalakul a Fidelio Est

Az Est Media Group és a Fidelio Média felbontotta megállapodását, így a kulturális programmagazint a továbbiakban az utóbbi cég adja ki. A Fidelio új arculatot kap.

hirdetés

Három év együttműködés után az Est Média Group (EMG) és a Fidelio Média közös megegyezéssel felbontotta a Fidelio Est kulturális programmagazin kiadására kötött megállapodást. A lap kiadását decembertől a Fidelio Média önállóan folytatja.

A két cég 2007-ben kötött szindikátusi szerződést, és vonta össze egy közös cégbe az akkori Pesti Est Súgó és Fidelio Magazin néven ismert programmagazinokat, amelyek előbb Fidelio Súgó, majd Fidelio Est néven jelentek meg.

A kulturális programmagazint a továbbiakban a Fidelio Média önállóan jelenteti meg. Az alapvetően változatlan tartalommal, ugyanakkor friss arculattal jelentkező Fidelio programmagazin januári számát december 15-én sajtótájékoztatón mutatják be a Művészetek Palotájában.

A tranzakciótól függetlenül az EMG és a Fidelio a továbbiakban is együttműködik a médiafelületek értékesítésében és egyéb területeken. A közlemény szerint a lap mind szakmailag, mint üzletileg sikeresnek bizonyult: a rendes havi megjelenések mellett évi több különszámot is kiadtak, és a médiapiaci válság ellenére az utolsó két üzleti évet pozitív eredménnyel zárta.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés