hirdetés
hirdetés

Fidelio - megújult az egyéves programmagazin

2004-10-01
Új designt kapott és kibővült a tartalma a Fidelio című ingyenes zenei programmagazinnak.
A Fidelio Média Kft. tavaly szeptemberben indította el a klasszikus, jazz- és világzenei programmagazinját, amelyet havonta ad ki. A kft. rendezvényszervezéssel, offline és online kommunikációval és médiatervezéssel is foglalkozik. A kiadó tájékoztatása szerint 20 ezer példányban terjeszti kiadványt. Az októberi szám új külsővel és két új rovattal jelent meg. A lap nemzetközi és magyar aktuális jazz és világzenei híreket és bontásban az adott hónap klasszikus, jazz- és világzenei rendezvényét, valamint könyv- és DVD-ajánlókat közöl. Az októberi számtól kezdve a kiadvány magazinosabb formát ölt, olvasható benne interjú, valamint egy téma kapcsán egy körkérdés-rovat is elindult.

A Fideliohoz a komolyzene rajongók az ország 80 településén, összesen 250 terjesztési ponton férhetnek hozzá. Az állványos kihelyezések mellett a kiadványt a kiadó zenei és művelődésügyi intézményekben terjeszti, de a tervek szerint a lap hamarosan a turisztikai irodákba is eljut. A korábbinál fiatalosabb logót és új designt a társaság házon belül készítette.

A megújult kiadvány népszerűsítésére nem indul ATL-kampány, de a lap neve sok zenei és kulturális rendezvényen jeleink meg támogatóként.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés