hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átalakulás az Akciónál

Új ügyfélkapcsolati és event-vezető csatlakozott az Akció ügynökséghez. A távozó Horváth Attila helyére még nem találtak kreatívigazgatót.

hirdetés

A tegnapi hírünkre, miszerint a szakmában csak Fügeként ismert Horváth Attila távozott az Akció kreatívigazgatói pozíciójából, az ügynökség sajtóközleményben tudatta a Kreatív Online-nal, hogy szervezeti és egyéb személyi változások is történtek náluk.

Az account-csapat élére Sályi Rékát nevezték ki. A szakember a Kirowskitól érkezett az Akcióhoz, előtte pedig hat évig az Ogilvynél dolgozott.

Az event-területen Murányi Márton lett az igazgató, aki korábban a HD Group senior account menedzsere volt. Heiszki László a pr-feladatokért, míg Borókai Flóra ezentúl helyettes ügyvezetőként a teljes ügynökség szakmai irányításáért felel.

Az Akció ügynökség ügyvezetői feladatait Baldaszti Péter látja el, Ménesi Zsolt kiemelt ügyfélkapcsolatokért és new business tevékenységért felelős vezetőként dolgozik együtt az ügynökséggel a továbbiakban.

Horváth Attila kreatív igazgató közös megegyezéssel távozott az ügynökségtől. Jelenleg több potenciális kreatív igazgatóval tárgyal az Akció, hogy az új 360 fokos filozófiának leginkább megfelelő szakember kerüljön a kreatív csapat élére. Az ügynökség hamarosan hivatalosan is megerősíti az új kreatív vezető személyét.

Az Akciónál augusztusban jelentették be, hogy a húsz éves ügynökséget a korábbi tulajdonosok eladták Baldaszti Péter üzletembernek. AZ átvételi folyamat hétfőn zárult le.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés