hirdetés
hirdetés

Kilépett az Akcióból a kreatívigazgató

2010-11-29

Otthagyta az Akció 360 reklámügynökség kreatívigazgatói posztját Horváth Attila, ezzel életében először írt alá felmondást. Közös megegyezéssel távozott, és magával vitte az ügynökség egyik ügyfelét, az Aldit is.

November 11-én, közös megegyezéssel távozott az Akció 360 reklámügynökségtől a szakmában Füge néven ismert kreatívigazgató, Horváth Attila. A szakember ezzel életében először írt alá felmondási papírokat, ugyanis tanulmányai befejezése óta az ügynökségnél - illetve annak elődjénél - dolgozott. Horváth Attila 1996-ban alapította a Nexus reklámügynökséget, amelynek társtulajdonosa és kreatívigazgatója volt 2004-ig, amikor a cég egyesült a Geszti Péter nevével fémjelzett Akcióval. Az Akció-Nxs sikereit Horváth szintén kreatívigazgatóként és társtulajdonosként segítette – egészen idén augusztusig, amikor az ügynökséget a tulajdonosok eladták Baldaszti Péter üzletembernek. Azóta alkalmazotti jogviszonyban volt az Akció 360 névre módosított ügynökség kreatívigazgatója.

Horváth Attila Füge„Augusztus-szeptember környékén még úgy tűnt, az új tulajdonos teljesíteni tudja az ügynökség továbbépítésére, az új tervekre vonatkozó ígéreteit, de október közepére már látszott, hogy ez sajnos mégsem fog menni” – indokolta a távozást Horváth Attila, aki úgy érezte, alkalmazottként nem lát további perspektívát a cégben. Helyette ismét saját ügynökséget alapított HAB ad néven. „A HAB ad egyelőre egyszemélyes ügynökség, amely szabadúszókkal, alvállalkozókkal dolgozik együtt” – mondta el a Kreatív Online-nak az alapító. A cégnek egy nagy ügyfele máris van: Horváth ugyanis magával vitte az Akcióból az Aldit, amelynek tévés kampányán már az egész idei évben ő dolgozott, és amelynek jövő évi kampányának koncepcióját már a HAB ad készíti, illetve végzi majd a forgatást és a gyártást is.

„Más cégekkel is tárgyalok, közben a múlt héten részt vettem egy tenderen is, úgyhogy kilátásban máris meghökkentően sok minden van” – árulta el a szakember.

Horváth Attila döntése némileg emlékeztet Frank Lowe sztorijára, aki 2003-ban hagyta el az Interpublic Group csoporthoz tartozó, az ő saját nevét viselő londoni Lowe irodát, majd 2006-ban Red Brick Road néven új ügynökséget alapított, ahová "átcsábította" a Lowe egyik legnagyobb ügyfelét, a Tescót, és három, a Tescón dolgozó ügynökségi munkatársat is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés