hirdetés
hirdetés
hirdetés

AXN - eseti megbízást adott

Az AXN kaland- és akciócsatorna a KreatívArt Reklámot bízta meg, a Lost - Eltűntek című sorozat maratoni adásának népszerűsítésével. Promóciós eszköznek az ügynökség által javasolt, kis kiszerelésű palackozott forrásvizet választották, amelyen egyedi kóddal ellátott Lost Marathon címke kommunikálta az üzenetet, és játékra invitálta a fogyasztókat.
hirdetés
A csatornán a sorozat második és harmadik évadjának összes epizódját megnézhetik a nézők augusztus két utolsó hétvégéjén. Az ezt kommunikáló kampány feladataira a csatorna nem írt ki tendert, hanem referenciái alapján felkérte az ügynökséget. A KreatívArt hasonló ásványvizes promóciót szervezett már többek között például a Fitt Forma hálózatnak vagy a Metropolis Ház ingatlanfejlesztő cégnek.

Az AXN kampányában a hoszteszek által terjesztett ásványvíz palackján egy egyedi kóddal ellátott Lost Marathon címke kommunikálta az üzenetet. A lekaparható felület alatti kóddal az erre az alkalomra létrehozott microsite-on lehet játszani.

A KreatívArt a reklámeszközök elkészítése mellett a hostesspromóció teljes kivitelezését is feladatul kapta. Így augusztus második felében nyolc napig Budapest forgalmasabb helyein, valamint a Balaton déli partján lehetett találkozni a „Lost-os lányokkal”, akik frissítő forrásvizet adtak a tikkadt budapestieknek, valamint strandon pihenőknek.

Mint ismeretes: a Sony Pictures tulajdonában lévő AXN Central Europe februárban egy szegedi kreatívstúdiót bízott meg a Lost 3 bevezetőkampányának régiós feladataival. A Factory Creative Studio többek között reklámanyagokat készít, pr-ügyeket koordinál, és hat országban intézi a webfejlesztési feladatokat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés