hirdetés
hirdetés

AXN – október 17-től

2003-10-08
A hirdetésekre leginkább nyitott 18-34 éves korosztályt célozza meg akciósorozataival a Sony Pictures Entertainment október 17-én induló kábelcsatornája, az AXN – jelentette be Tom Davidson, az AXN közép-európai ügyvezető igazgatója a televíziós bemutatkozó sajtótájékoztatóján.
A kábelszolgáltatói díjakból és hirdetési bevételekből fenntartott csatorna október közepétől Magyarország mellett további 5 közép-európai országban sugározza majd helyi nyelvű műsorait a nap 24 órájában.

Tom Davidson szerint a részben a Sony Pictures Entertainment birtokában lévő közép-európai HBO kulcsfontosságú szerepet játszott az AXN elindításában azzal, hogy a Magyarországon több éve fogható mozicsatorna biztosította az új adó disztribúcióját a régióban.

Az AXN nem prémium csatornaként indul majd, vagyis hogy a szolgáltatók döntik el, hogy az adó kínálatában látható kaland és akciófilmek, rajzfilmek, sorozatok és valóságshow-k az alap vagy bővített csomagokban kapnak helyet.

Az új csatorna vezetése egyelőre nem adott információt arról, hogy ki értékesíti az AXN reklámidejét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés