hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az egészség és a felelősség a Médiaunió első témája

Több hétig tartó vita után dőlt el a hatmilliárd forintnyi médiafelületen futó, egy éven át tartó társadalmi kampány, a Médiaunió 2009-es évének témája, amely az egyéni felelősség szerepe lesz az egészség megőrzésében. A kampányt kreatív- és pr-ügynökség gondozza majd, az erről szóló tendert hamarosan kiírják.
hirdetés

„Rajtad is múlik!” – ez a szlogen foglalja össze a médiatulajdonosok által alapított Médiaunió nevű társadalmi kezdeményezés 2009-es témáját. Az egy éven át, hatmilliárd forint értékű médiafelületen futó kampány „az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál” majd.

A közönség a Médiaunió honlapján keresztül jelölhetett témákat: mint korábban megírtuk, itt több mint 700 ötlet érkezett, amelyek közül a médiatulajdonosok részéről legtöbb szavazatot kapó 10 felvetés került a kezdeményezést gondozó alapítvány kuratóriuma elé. A Schmidt Mária elnökölte, Hankiss Elemérből, Kepes Andrásból, Novák Péterből és Rudolf Péterből álló grémium több hetes vita után döntött a végleges témáról.

Az alapítvány vezetősége most a témában érintett civil szervezetekkel konzultál – tudta meg a Kreatív Online Hargitai Lillától, a Médiaunió ügyvezetőjétől. Az egyeztetések során születik meg az a pontosított brief, amely alapján kreatív- és pr-ügynökség vagy –ügynökségek konzorciumának jelentkezését várják majd az egyéves kampány kidolgozására és gondozására – társadalmi munkában. A kampány médiafelületeit az alapítvány döntése értelmében az első évben a Mediaedge:cia gondozza majd.

A Kreatív Online hamarosan összeállítást közöl a társadalmi megbízást elnyerni és felvállalni esélyes vezető ügynökségek első reakcióból.
 

A Médiaunió Alapítvány kuratóriumának tagjai:
Schmidt Mária, Terror Háza Múzeum, igazgató
Hankiss Elemér, szociológus
Kepes András, újságíró
Novák Péter, zenész, táncos, koreográfus, rendező, tévés
Rudolf Péter, színművész

 

A Médiaunió elnöksége:
Pusztay András, Magyar Televízió (MTV), műsorigazgató
Geszti Péter, Akció-Nxs, tulajdonos
Fischer András, Origo, vezérigazgató
Borókai Gábor, Heti Válasz, főszerkesztő-lapigazgató
Gerendai Károly, Est Média, vezetőségi tag

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés