hirdetés
hirdetés

Az elköteleződésről szól az idei Brandfestival

2011-07-06

Andy Cameron, a londoni Wieden+Kennedy interaktív divíziójáért felelős kreatívigazgató és Elisabeth Allaman, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság marketingigazgatója is előadást tart az idei Brandfestivalon. Az október 20-21-ei rendezvény témája az elköteleződés lesz, és először lesz pr-szekció is.

Az engagement, azaz az elköteleződés aktuális trendjeivel készülnek az idei Brandfestivalra a meghívott előadók, köztük Rohit Deshpande, a Harvard Egyetem marketingprofesszora, Grant Ackerman, a Columbia Egyetem menedzsmentprofesszora, Elisabeth Allaman, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) marketing igazgatója és Andy Cameron, a londoni Wieden+Kennedy reklámügynökség interaktív divíziójáért felelős kreatívigazgatója.

A központi téma aktualitását a szervezők szerint az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentőségű lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe. Az október 20-21-én, Budapesten megrendezendő kétnapos konferencia célja, hogy a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutassa az elköteleződés irányait és márkastratégiai potenciálját. Az iparági szereplők és egyetemi szakemberek mellett civil szerveződések ötletgazdái is beszámolnak majd tapasztalataikról, valamint információink szerint először a Brandfestival tíz éves történetében, idén lesz pr-szekció is.

A Brandfestival idén regionális szintű együttműködést kötött a Golden Drum, az Epica, a D&AD, az Euro Effie, az EACA Care, az Art Directors Club of Europe (ADCE), a Prague International Advertising Festival (PIAF) és a The Festival of Media reklámfesztiválokkal. Ezen túl először pr-ügynökségi partnert is választottak a fesztivál sajtókommunikációjához: a Hill & Knowlton felkérés útján kapta meg a megbízást, amely egyelőre csak az idei fesztiválra vonatkozik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés