hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az elköteleződésről szól az idei Brandfestival

Andy Cameron, a londoni Wieden+Kennedy interaktív divíziójáért felelős kreatívigazgató és Elisabeth Allaman, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság marketingigazgatója is előadást tart az idei Brandfestivalon. Az október 20-21-ei rendezvény témája az elköteleződés lesz, és először lesz pr-szekció is.

hirdetés

Az engagement, azaz az elköteleződés aktuális trendjeivel készülnek az idei Brandfestivalra a meghívott előadók, köztük Rohit Deshpande, a Harvard Egyetem marketingprofesszora, Grant Ackerman, a Columbia Egyetem menedzsmentprofesszora, Elisabeth Allaman, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) marketing igazgatója és Andy Cameron, a londoni Wieden+Kennedy reklámügynökség interaktív divíziójáért felelős kreatívigazgatója.

A központi téma aktualitását a szervezők szerint az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentőségű lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe. Az október 20-21-én, Budapesten megrendezendő kétnapos konferencia célja, hogy a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutassa az elköteleződés irányait és márkastratégiai potenciálját. Az iparági szereplők és egyetemi szakemberek mellett civil szerveződések ötletgazdái is beszámolnak majd tapasztalataikról, valamint információink szerint először a Brandfestival tíz éves történetében, idén lesz pr-szekció is.

A Brandfestival idén regionális szintű együttműködést kötött a Golden Drum, az Epica, a D&AD, az Euro Effie, az EACA Care, az Art Directors Club of Europe (ADCE), a Prague International Advertising Festival (PIAF) és a The Festival of Media reklámfesztiválokkal. Ezen túl először pr-ügynökségi partnert is választottak a fesztivál sajtókommunikációjához: a Hill & Knowlton felkérés útján kapta meg a megbízást, amely egyelőre csak az idei fesztiválra vonatkozik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés