hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az NBC-csoport reklámidejét árulja a Google

A Google TV Ads nevű platformján keresztül árulja csatornáinak reklámidejének egy részét az NBC Universal csoport, a két óriás megosztja a bevételeket – írja a BrandRepublic. A Google már korábban nyélbe ütött hasonló megállapodásokat rádiókkal és lapokkal, köztük a New York Timesszal is.
hirdetés

A Google TV Ads nevű rendszerébe bejelentkező hirdetők mostantól az NBC Universal médiagigász amerikai kábelcsatornáinak egy részén is elhelyezhetnek hirdetéseket, és az együttműködésbe bevont adók nézettségi adataihoz is hozzáférhetnek. A megállapodás az NBC Universal kábelcsatornáit érinti: az MSNBC hírtévét, továbbá a CNBC, a Sleuth, a Chiller, az Oxygen és a Sci Fi adók reklámidejének egy részét, a három nagy országos amerikai hálózat egyikét, az NBC főadót azonban egyelőre nem.

„Az együttműködés révén átláthatóbb lesz a reklámelhelyezés, és precízebb megtérülési adatokat tudunk szolgáltatni hirdetőinknek, másrészt korábban tévében nem hirdető ügyfeleket is elérhetünk” – mondta a BrandRepublicnak Mike Pilot, az NBC Universal sales- és marketingdíviziójának elnöke. Az NBCU kapcsolatba kerül a Google online AdWords szöveges hirdetési programjában résztvevő reklámozókkal is.

Tim Armstrong, a Google reklámért felelős észak-amerikai elnöke ugyancsak azt hangsúlyozta, hogy hirdetők új körét szólíthatják meg, miközben a már meglevő hirdetési partnerek előtt is újabb lehetőségek nyílnak.

Az NBCU és a Google megosztja majd a TV Adsen keresztül eladott felületekből származó bevételt, és abban is megállapodtak, hogy közösen fejlesztik tovább a rendszert, hogy helyi piacokon is használni lehessen.

A Google 2006-ban vásárolta meg a dMarc Broadcasting rádióhirdetés-elhelyező rendszert, amely direkt kapcsolatot teremtett az ügyfelek és a csatornák között. Ugyanebben az évben a nyomtatott hirdetési piacra is belépett: a Print Ads felületén keresztül több mint 50 amerikai lapban, köztük a New York Timesban és a Washington Postban lehet hirdetéseket elhelyezni.

(forrás: Brand Republic)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés