hirdetés
hirdetés

Az OMG és a TNS a kommunikációs ipar jövőjét kutatja

2008-11-12
Az Omnicom Media Group (OMG) és a TNS Hungary a tavalyi évhez hasonlóan idén is elkészíti a Jövő a jelenben kutatását a Nagy Média Könyvbe (NMK).

Az idei kutatás célja a jövőbeli marketingköltések előrejelzése, a kommunikációs költések megoszlásának bemutatása, valamint a szakmai siker kritériumainak feltérképezése. A vizsgálat büdzsék felosztásáról döntő szakemberek válaszai alapján készül.

A Kreatív gondozásában készülő idei Nagy Média Könyv a szakmai nagyjait is megszólaltatja, akik TNS és az OMG kutatása mellett különálló interjúkban mondják el a fenti kérdéskörökhöz fűzött álláspontjukat. Mechler János, az OMG innovációs igazgatója a Kreatív Online megkeresésére elmondta: "Ez jelenleg az egyetlen olyan mérés Magyarországon a média-befektetésekről, ami a pénzköltésekről ténylegesen döntő szakemberek közvetlen megkérdezésével készül és valamennyi kommunikációs csatornára kiterjed.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés