hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az OMG és a TNS a kommunikációs ipar jövőjét kutatja

Az Omnicom Media Group (OMG) és a TNS Hungary a tavalyi évhez hasonlóan idén is elkészíti a Jövő a jelenben kutatását a Nagy Média Könyvbe (NMK).
hirdetés

Az idei kutatás célja a jövőbeli marketingköltések előrejelzése, a kommunikációs költések megoszlásának bemutatása, valamint a szakmai siker kritériumainak feltérképezése. A vizsgálat büdzsék felosztásáról döntő szakemberek válaszai alapján készül.

A Kreatív gondozásában készülő idei Nagy Média Könyv a szakmai nagyjait is megszólaltatja, akik TNS és az OMG kutatása mellett különálló interjúkban mondják el a fenti kérdéskörökhöz fűzött álláspontjukat. Mechler János, az OMG innovációs igazgatója a Kreatív Online megkeresésére elmondta: "Ez jelenleg az egyetlen olyan mérés Magyarországon a média-befektetésekről, ami a pénzköltésekről ténylegesen döntő szakemberek közvetlen megkérdezésével készül és valamennyi kommunikációs csatornára kiterjed.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés