hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Omnicom nyerte a Mercedes-Benz médiatenderét

Közel egymilliárd dolláros üzlet lett az övék. A WPP részvényei 22 százalékot estek.

hirdetés

A Mercedes-Benz anyavállalata, a Daimler AG a globális médiatervezést és marketingkommunikációt az Omnicomnak adta egy májusban kiírt és most véget ért tender eredményeképpen, írja az Adweek. Ezzel egy 950 millió dolláros üzletág került a médiaügynökséghez.

A döntés negatívan érinti a Publicist és a WPP-t, amelyek az Omnicommal felosztva vitték eddig a vállalat médiavásárlását különféle régiókban. A WPP ennek ellenére megtartja Kínát, ugyanakkor a cég válságos időszakon van túl (lásd pl. Sorrell távozását és a szervezeti átalakítást), és csütörtökön 22 százalékot estek a részvényei annak eredményeképpen, hogy több fontos tendert is elvesztettek, írja a Financial Times.

A Publicis február óta, szintén egy tendert követően, a Daimler digitális üzletágát viszi.

A Daimler az átalakítással az Omnicommal való együttműködését tervezi konszolidálni, hogy a teljes marketingkommunikációt a stuttgarti központjából tudja irányítani. Az idei tenderek a Daimler és a BBDO együttműködésének végét is jelentik.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés