Az unalmat próbálja izgalmassá tenni új kampányában a Telenor
2018-06-27
A mobilnetezésről van szó benne. Kétszer annyit ajánlanak. 12 kisfilm lesz.
Kétszer annyi mobilnetezéssel probálja a megtölteni a semmittevést új kampányában a Telenor. Konkrétan és áttételesen is.

A telekommunikációs cég új tarifacsomagját reklámozza egyelőre három kisfilmmel (összesen 12 lesz), az egyikben egy állásinterjú előtt kel fel túl korán a főszereplő, a másik egy sminkszobában játszódik, a harmadik az éjszakai buszon, és egy fikusz is szerepel benne. Közvetlen, némileg önironikus hangot ütnek meg a szpotokban.
„A kampányban a legnagyobb kihívást az úgynevezett köztes időszakok, üresjáratok érdekes és szórakoztató bemutatása jelentette. Hogyan lesz „izgalmas”, ha valami unalmas? Olyan életszerű szituációkat kerestünk, ami legtöbbünkben rögtön benyom egy gombot, hogy: és tényleg…ez velem is pont így szokott lenni, de közben szórakoztat is” – mesélt a fejlesztésről Tumó Nóra, a Telenor kampánymenedzsere.
A kampány hat hétig fut majd, ezalatt lesz látható 12 különböző szpot összesen, focis is lesz. Lent látható a három eddig bemutatott, illetve egy werkfilm. Alatta pedig az alkotók listája.
Alkotók |
Megrendelő: Telenor Magyarország Creative agency: guts&brainsDDB, Tribal WW Sofia Gyártóház: CineSuper |
Puskár Krisztián