hirdetés
hirdetés
hirdetés

Balázsért és az Adidasért rajong az ország

Szerdán, a Kempinski Hotelben rendezett gálán osztották ki az év legjobb márkáinak járó Superbrands, Business Superbrands és MagyarBrands díjakat. Ismét volt közönségszavazás, és bemutatkozott számos fiatal tehetség.

hirdetés

Hatodik alkalommal ünnepelték magukat december 8-án a Superbrands Magyarország szakértői bizottsága által az ország legjobbjainak nyilvánított márkák képviselői a Kempinski Hotelben. A legjobb fogyasztói márkákat kitüntető cím mellé tavalyelőtt csatlakozott az üzleti márkákat elismerő Business Superbrands program, idén először pedig kiosztották a november elején már korábban kihirdetett MagyarBrands fődíjakat is.

Az idei díjátadó gála egyik fókusza a MagyarBrands konferencián divattervezőkkel elindult kezdeményezés, a fiatal magyar tehetségek bemutatása volt. Így már a hotel folyosóján is öt MOME-s hallgató legérdekesebb munkáival, formatervezett tárgyaival és információs tablójával szembesülhettek az érkező vendégek, és nem kerülhették el a figyelmüket a KEPP Showroom, azaz öt fiatal divattervező lány által a folyosó foteleire és asztalaira terített ruhakölteményei sem. A fiatal generáció támogatásának fontosságára kívánta ráébreszteni a vendégeket az is, hogy a tavaly már olyan jól bevált, szakaszokra bontott díjátadó ceremónia szüneteiben a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem diákjai zenéltek – volt köztük jazz, népzene és vonósnégyes is – a fináléban pedig Balogh Kálmán és tanítványa, Szabó Dániel cimbalmozott.

Üvegdíjak
A Botos Péter készítette üvegdíjak (További képekért kattintson!)

A bálteremben a megszokott eleganciával, fehér terítővel letakart körasztalok és székek várták a mintegy 240 vendéget, az asztalokon hatalmas jégtömbök, bennünk egy-egy kocka, amelyek oldallapjain az ültetésnek megfelelő céglogók szerepeltek, körülöttük pedig fejenként annyi evőeszköz és pohár, hogy elismerés jár annak, aki a mobiltelefonját ki tudta tenni melléjük. A terítésből a Peugeot-logós só- és borsszórót értettük legkevésbé, de egy darabig furcsálltuk azt is, hogy az egyfajta előétel és leves után hogyan fogják felszolgálni az étlapon szereplő mintegy hat-nyolc féle főételt és desszertet. Aztán rájöttük, hogy a tavalyihoz képest megint csavartak egy kicsit a menetrenden: a főételig felszolgálós, utána pedig svédasztalos volt a vacsora.

A fogások között idén a Kautzky Armand vezette díjkiosztó is pörgősebben zajlott, mint az elmúlt években, pedig eltörölték a tavalyi újítást, miszerint az események meggyorsítása érdekében a díjazottak nem mentek fel a színpadra, hanem a hoszteszek vitték ki az asztalokhoz a díjakat. Így aztán újra mindenki a színpadon vette át az üvegszobrocskát, azonban lényegesen kevesebbet, mint tavaly. Míg ugyanis tavalyelőtt közel száz, tavaly pedig jóval több mint száz Superbrands és Business Superbrands díjat adtak át, idén a MagyarBrands program két fődíjasával – a fogyasztói márkák közt első Pickkel és a b2b márkák közt első Rábával – együtt talált gazdára 67 szobor. Ügynökség idén nem került be a gálán díjazottak közé, médiumok közül a Figyelő, a Nők Lapja, a Nők Lapja Café és a Cosmopolitan lett 2010-ben szupermárka.

Márai Judit, az Erste marketingkommunikációs csoportvezetője, Aczél László, a Y&R ügyvezető igazgatója és Siffel Ágnes, az Erste marketingigazgatója
Márai Judit, az Erste marketingkommunikációs csoportvezetője, Aczél László, a Y&R ügyvezető igazgatója és Siffel Ágnes, az Erste marketingigazgatója

A tavalyihoz hasonlóan megint megnevezték a Gfk Hungária Piackutató Intézet kutatása alapján kiválasztott közönségdíjasokat, akikre ezúttal a Superbrands honlapján szavazhattak az internethasználók. Az eredmények szerint 2010 kedvenc márkája az Adidas lett, kedvenc úticélja Róma, kedvenc személyisége pedig Sebestyén Balázs, aki személyesen nem tudta átvenni az elismerést, így egy videóüzenetben köszönte azt meg. Szintén gazdára talált az idén nyáron először meghirdetett Szuper márkáim világa – az én márkavilágom című reklámfilm-pályázat fődíja. A díjat a zsűri elnöke, Herendi Gábor filmrendező – aki mellesleg fogorvosként kezdte pályafutását – nyújtotta át Gadányi Károlynak a Blend-a-med fogkrémről készített kisfilmjéért. A díjazott fél éven keresztül a Superbrands Magyarország hivatalos reklám- és pr-film készítője lesz, havi százezer forintos szakmai ösztöndíjjal.

A rendezvény szervezési jogát a tavalyihoz hasonlóan az Absolute Event nyerte el, ezúttal a fiatal tehetségek koncepcióval, kommunikációját pedig az idén választott Sensation PR végezte. A gálán bemutatták az idei Superbrands kiadványt is, amely először magazin és könyv formájában is megjelent. A Superbrands programban részt vevő márkákkal pedig idén is, december 28-án indul atl-kampány.

A rendezvényen Superbrands és Business Superbrands díjat átvevő 2010-es csúcsmárkák:

B2C márkák B2B márkák
  • ALLIANZ
  • AXA
  • BROKERNET
  • BUDERUS
  • COSMOPOLITAN
  • D.A.S.
  • DEFEND LOCK
  • ELECTRO WORLD
  • ELMEX
  • ERSTE BANK
  • FAGOR
  • FAMILY FROST
  • FIGYELŐ
  • FUNDAMENTA-LAKÁSKASSZA
  • GASTROYAL
  • G-ROBY
  • GROUPAMA GARANCIA
  • HAAS & CZJZEK
  • HAUSER
  • HERTZ
  • IBS
  • IBUSZ
  • ILCSI
  • KEMPINSKI HOTEL CORVINUS
  • KOMÉTA
  • LEVI'S
  • MESTER
  • NEOGRANORMON
  • NETRISK
  • NŐK LAPJA
  • NŐK LAPJA CAFÉ
  • PICK
  • PRÍMAGÁZ
  • RAIFFEISEN BANK
  • REVALID
  • RIGIPS
  • SENSCIENCE BY SHISEIDO
  • VALDOR
  • ZEPTER
  • A.S.A.
  • BUDERUS
  • CARDINAL
  • DUN & BRADSTREET
  • DIEGO
  • E.ON
  • EDF DÉMÁSZ
  • EGIS
  • EULER HERMES
  • FŐGÁZ
  • FUNDAMENTA-LAKÁSKASSZA
  • HUNGERIT
  • JUNGHEINRICH
  • KORN/FERRY INTERNATIONAL
  • MÁTRAI ERŐMŰ
  • MTD HUNGÁRIA
  • NETRISK
  • NORDENIA HUNGARY
  • PAUKER
  • PET HUNGÁRIA
  • RENAULT TRUCKS
  • SCHIEDEL
  • STILL
  • TORK
  • UNION BIZTOSÍTÓ
  • VISUALPOWER

Az összes Superbrands címet elnyert márka a Superbrands Magyarország weboldalán található meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés