hirdetés
hirdetés

Pr-ügynökséggel dolgozik Superbrands

2010-10-06

A Superbrands Magyarország nem írt ki tendert a kommunikációs feladatokra, hanem felkérés útján bízta meg a Sensationt a pr-feladatokra. Az ügynökség felel a MagyarBrands program pr-ügyeiért is.

A márkaértékelési és – díjazási rendszerrel foglalkozó Superbrands hazai képviselője pr-ügynökség segítségével erősíti kommunikációját a jövőben. Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója elmondta, a cég nem írt ki tendert, hanem a benyújtott kommunikációs tervek értékelését követően kérte fel a Sensation Pr-t az együttműködésre.

A közös munka már a nyáron elkezdődött, a továbbiakban a Sensation Pr feladata a Superbrands teljes körű kommunikációja, beleértve az idén elindított MagyarBrands program kommunikációját is, melynek fővédnöke Navracsics Tibor miniszterelnök-helyettes.

A kiemelkedő magyar márkák minősítésére létrejött programhoz kapcsolódó november 4-i MagyarBrands szeminárium kommunikációját is az ügynökség végzi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés