hirdetés
hirdetés
hirdetés

BAT - változások a menedzsmentben

Magyarországról Svájcba helyezték át Békefi Antalt, a British American Tobacco (BAT) Hungary megbízott marketingigazgatóját. Hazai feladatait Buzási Dániel kereskedelmi marketing- és elosztási igazgató, illetve Hunyady László márka marketingigazgató veszi át.
hirdetés
Békefi Antal, a BAT Hungary megbízott marketingigazgatója júniustól a svájci BAT-nál folytatja karrierjét, ahol marketingigazgatói pozíciót tölt be. A szakember 1997 óta dolgozik a vállalatnál, korábban értékesítési területen, régiós menedzserként, valamint stratégiai elemzési és tervezési menedzserként szerzett tapasztalatot. A későbbiekben volt stratégiai elemzési és tervezési igazgató, majd megbízott marketingigazgatónak nevezték ki. Ez utóbbi pozíció Békefy Antal áthelyezése után megszűnt, a kapcsolódó feladatokat Buzási Dániel és Hunyady László látja el.

Buzási Dániel 1999 óta dolgozik a BAT Hungarynál: volt stratégiai elemzési és tervezési vezető, mostantól pedig kereskedelmi marketing- és elosztási igazgatóként folytatja pályafutását. Mint arról beszámoltunk Hunyady László idén csatlakozott márkamarketing vezetőként a vállalathoz.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás