hirdetés
hirdetés

Beindult a MAKSZ online szekciója

2009-04-20
Alakuló ülést tartott és elnökséget választott a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) online szekciója. Az eddig két fővel működő tagozat azt követően aktivizálódott, hogy héttagúra bővült.

A MAKSZ korábban már működtetett online szekciót, melynek csak két tagja volt: az Active Agent és a Kirowski. A szövetség tavaly ősszel indult, tagbővítést célzó aktivitásának eredményeként a szekció héttagúvá nőtte ki magát, így immár a Café Click!, az eMission, a Fastbridge, a Korubo és a PanMedia online részlege is a tagok között szerepel.

A kibővült szekció alakuló ülést tartott és megválasztotta Kozári Istvánt, a Fastbridge ügyvezetőjét elnöknek, az alelnök pedig Barnóth Zoltán, a eMission ügyvezetője lett.

A tagok első feladatként a szekció tagfelvételi kritériumrendszerét fogják kidolgozni, valamint összeállítják az idei év programját, melyek mentén a szekció elkezdi működését. Napirenden van a tagság további bővítése is, a MAKSZ honlapját készítő Sign Kreatív Ügynökség pedig már jelezte is csatlakozását a szekcióhoz. A tagozat megalakulásával a MAKSZ tovább kívánja erősíteni a szakágazati ügynökségek speciális érdekképviseletét, vagyis együttműködést tervez a hasonló tagozatokat működtető társszervezetekkel.

Kozári István szerint az új szekció megalakulásával lehetőség nyílik a digitális és online területen működő ügynökségeknél speciálisan felmerülő piaci kihívások összehangolt kezelésére.

Simon Zsolt, a MAKSZ elnöke pedig úgy nyilatkozott, hogy az online szekció elindulásával az egy évvel ezelőtt felállt új elnökség egyik fő célja valósul meg: a dinamikusan fejlődő területek integrálásával erősödik a szövetség piaci reprezentativitása, ezáltal az ügynökségi érdekvédelem szélesebb körben valósulhat meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés