hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beindult a MAKSZ online szekciója

Alakuló ülést tartott és elnökséget választott a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) online szekciója. Az eddig két fővel működő tagozat azt követően aktivizálódott, hogy héttagúra bővült.
hirdetés

A MAKSZ korábban már működtetett online szekciót, melynek csak két tagja volt: az Active Agent és a Kirowski. A szövetség tavaly ősszel indult, tagbővítést célzó aktivitásának eredményeként a szekció héttagúvá nőtte ki magát, így immár a Café Click!, az eMission, a Fastbridge, a Korubo és a PanMedia online részlege is a tagok között szerepel.

A kibővült szekció alakuló ülést tartott és megválasztotta Kozári Istvánt, a Fastbridge ügyvezetőjét elnöknek, az alelnök pedig Barnóth Zoltán, a eMission ügyvezetője lett.

A tagok első feladatként a szekció tagfelvételi kritériumrendszerét fogják kidolgozni, valamint összeállítják az idei év programját, melyek mentén a szekció elkezdi működését. Napirenden van a tagság további bővítése is, a MAKSZ honlapját készítő Sign Kreatív Ügynökség pedig már jelezte is csatlakozását a szekcióhoz. A tagozat megalakulásával a MAKSZ tovább kívánja erősíteni a szakágazati ügynökségek speciális érdekképviseletét, vagyis együttműködést tervez a hasonló tagozatokat működtető társszervezetekkel.

Kozári István szerint az új szekció megalakulásával lehetőség nyílik a digitális és online területen működő ügynökségeknél speciálisan felmerülő piaci kihívások összehangolt kezelésére.

Simon Zsolt, a MAKSZ elnöke pedig úgy nyilatkozott, hogy az online szekció elindulásával az egy évvel ezelőtt felállt új elnökség egyik fő célja valósul meg: a dinamikusan fejlődő területek integrálásával erősödik a szövetség piaci reprezentativitása, ezáltal az ügynökségi érdekvédelem szélesebb körben valósulhat meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés