hirdetés
hirdetés
hirdetés

Békepipa a dohányosok és nem dohányzók között

A Dohányipari Szövetség toleranciakampánya

A Magyar Dohányipari Szövetség a dohányosok és a nem dohányzók közötti tolerancia jegyében újabb kampányt indított, amely október elejétől november végéig tart. A televízióban, a mozikban és a nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetéseket a Spark reklámügynökség készítette.
hirdetés
A Magyar Dohányipari Szövetség (MDSZ) által kezdeményezett kampány célja, hogy felhívja a dohányosok figyelmét arra, hogy a nem dohányzók igényeihez való alkalmazkodás csökkenti a társadalmi feszültségeket – mondta a szövetség főtitkára, Patai András. Ez az akció szervesen illeszkedik a szövetség tudatos kommunikációs stratégiájába, amely folyamatos kapcsolatot tart a dohányosokkal és a társadalommal. Ez az immár három éve tartó folyamatos párbeszéd olyan feszültségeket próbál áthidalni, illetve olyan problémákra hívja fel a nagyközönség figyelmét, mint a fiatalok dohányzása vagy éppen a dohányzók és a nem dohányzók közötti viszony. Patai András hozzátette: a szövetség és tagjai elismerik, hogy a dohányzás olyan szokás, amely természetesen okozhat feszültséget a dohányosok és a nem dohányzók között, ezért egyik legfontosabb feladatuknak tartják, hogy ezt a társadalmi feszültséget csökkentsék és felhívják a saját fogyasztóiknak a figyelmét arra, hogy toleranciával és alkalmazkodással megszüntethetők az esetleges ellentétek. A főtitkár elmondta, hogy az MDSZ nemcsak a dohányosok és nem dohányzók közötti nézeteltéréseket kívánja valamilyen módon kezelni, hanem fellép a fiatalkori dohányzás ellen is. Ezt példázta a múlt évben lezajlott kampány, amelyben a szülők és a pedagógusok segítségét kérték abban, hogy megakadályozzák a 18 év alatti ifjúság dohányzását.

A Spark Reklámügynökség a toleranciakampány kreatív kidolgozásakor különleges és egyben humoros kreatív elképzelést valósított meg, amely szorosan illeszkedik ahhoz a kampánysorozathoz, amely évek óta megjelenik a médiában a témával kapcsolatosan. Várkonyi Péter, a Spark Reklámügynökség ügyvezető és kreatív igazgatója elmondta, hogy az üzenet átvitelére kidolgozott kreatív stratégia összeállítása nem volt egyszerű feladat, hiszen ezzel a kampánnyal egy rendkívül heterogén célcsoportot kívántak megtalálni: a kampány egyrészt szól a dohányosoknak is, de ugyanúgy a nem dohányzók figyelmét is szeretné felkelteni, ráadásul ezen csoportokhoz is különféle emberek tartoznak. „Azt mondhatjuk, hogy olyan kreatív formát kellett találni a kampányhoz, amely mindenkit megérint és mindenki számára fogyasztható. Mindenképpen szerettük volna elkerülni azt, hogy a hirdetések kioktató, esetleg kellemetlen vagy túlzó jelleget öltsenek. Rengeteg munka után alakult ki az a sajtóhirdetés, amely kis piktogramokkal tűzdelve közvetíti azt a gondolatot, hogy a társadalom íratlan szabályainak betartásával elkerülhetők a dohányzással kapcsolatos személyközi problémák. Ennek a korábbi hirdetésnek továbbfejlesztett változata a jelenlegi kampány, amely az audiovizuális médiában is megjelenik” – emelte ki a kreatív igazgató.

„A kommunikációs üzenetet olyan kreatív formában szerettük volna közvetíteni, amely mindenkinek megfogja a szemét úgy, hogy el is olvassák és meg is nézzék az egész reklámot.

Az animációs reklámfilm alapja végül is az a dohánylevél-figura lett, ami a sajtóhirdetésben használatos piktogrammok egyedi változatává alakul a narrációs szövegnek megfelelően. Egyrészt ezzel a figurával követni tudtuk a korábbi kampányok kreatív vonulatát, másrészt a dohánylevél utal a Dohányipari Szövetség logójára is” – fejtette ki Várkonyi Péter.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés