hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bemutatkozott a BKF jövőre induló Művészeti Intézete

A főiskola új intézetét Kepes András vezeti, a főiskola ezzel párhuzamosan kreatív pályázatot hirdetett.
hirdetés

Bemutatkozott a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) újonnan megalakult Művészeti Intézete, amelynek vezetője Kepes András, a főiskola nemrégiben kinevezett dékánja lesz. Az újságíró elmondta, az intézet létrejöttét az indokolta, hogy a fotózás, a digitális technika, a számítógép, a grafika, a film és a videotechnika ma már összefonódnak, ugyanakkor a hagyományos hazai oktatás többnyire még mindig külön kezeli ezeket a műfajokat.

2010 szeptemberében négy művészeti alapképzés indul majd: a mozgóképkultúra, a fotográfia, a média design és a tervezőgrafika. A művészeti képzés szakvezetői Gőbölyös Luca (fotográfia szak), Pásztor Erika Katalina (média design szak), Kepes András (mozgóképkultúra szak) és Oláh György (tervezőgrafika szak), valamint Július Gyula (kreatív vizuális stúdiumok vezetőtanára) lesznek.

A hat féléves képzésre olyan fiatalok jelentkezését várják, akik érdeklődnek a vizuális kommunikáció iránt, kreatívak, fejlett vizuális intelligenciával rendelkeznek, jó együttműködési és kommunikációs készséggel bírnak.

A BKF Művészeti Intézete ezzel párhuzamosan kiírta "Az év kreatív ígérete" cím pályázatát. Olyan középiskolások és alkotók indulhatnak, akik 2010-től művészeti felsőoktatási intézményben szeretnének tanulni. A fotográfia, grafika, média design, illetve mozgókép, film, videó kategóriákban indított pályázat művészeti koncepciója: "Nem tetszik a világ? Változtasd meg! Tetszik? Mutasd meg!". A kategóriák győztesei MacBookot nyerhetnek, minden kategóriában egy különdíjas is lesz, akinek az intézet felajánlja, hogy ha felvételt nyer a BKF bármelyik művészeti szakára, akkor az első féléves tandíját teljes egészében átvállalja a főiskola.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés