hirdetés
hirdetés
hirdetés

Popsztárok és fegyveres csajok a BKF születésnapján

Nyolcadik születésnapját ünnepelte a Budapesti Kommunikációs Főiskola lufieregetős, fűben ülős, vizipipás kertipartival, tüzijátékkal. Videós riport az ünneplő, iparági utánpótlásgyárból.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Május elején ünnepelte a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) a nyolcadik születésnapját. A program koradélután kezdődött és a hivatalos kiírás szerint este tízig tartott. A Kreatívhoz elküldött meghívóban vegyesen szerepeltek hivatalosnak hangzó (pl. KMOP 4.2.1/B-2008-0014 azonosítószámú projekt beszámoló; TDK Plakátpályázat eredményhirdetése) és a lazább (Lufi felengedés, Kéry György skótdudás zenéjével; Popsztár Akadémia bemutatója egy meglepetés sztárvendéggel) események. Videóriporterünk sajnos lekéste a projekt beszámolót és a tanár-diák focit sem tudta rögzíteni, de találkozott popsztár-jelölt hallgatókkal és military-szettbe öltözött lányokkal. Miért a BKF? Miért reklám, kommunikáció, újságírás? Van válság? Nincs válság.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (8 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
hát, ha ők a jövő marketngesei, pr-osai...
van még mit tanulniuk
#
Kedves Fórumozók!

Röviden és tömren elmondom a saját véleményemet az iskoláról!
Nagyon jó és tapasztalt szakemberek találhatóak az iskola dolgozói között! De az egész iskolában csak a lehúzás megy! MIndenért fizetni kell. És cserébe csak a
parasztvakítást kapják az emberek.
Első a kommunikációban? És az összesített listákon hanyadik helyen áll a bkf? És a hallgatók? Tudom hogy buli volt, és hogy szórakozni voltak ott az emberek. De
azért ez túlzás!
Amúgy gondolom idén is eltüzijátékoztak olyan mennyiségű pénzt, amiből egy kisebb falu gész évre kijött volna!

Remélem azért jól nézett ki!
#
Igazatok van, kedves bys és Fanni, valószínűleg én ragadtattam el magam, illetve 1-2 diák hozzászólásán hűltem el (jobban mondva meglepődtem). A oktatók szakmai
színvonalát ebben az esetben én sem kérdőjelezem meg, Sas István, Fazekas Ildikó és Papp-Váry Árpád mind nagyon kiváló szakemberek, engem is tanítottak annak idején.
Talán a videó összeállítása nem tetszett nekem, nem sok szakmaiságot és profizmust láttam, bár mit vár az ember egy születésnapi partitól. Szóval elnézést, nem
bírálni akartam. Én az oktatóknál sem feltétlenül a nagyokra gondoltam. Csak tudomásomra jutott, hogy 1-2 médiaszereplő (értsd: televíziós celeb) is oktat az
intézményen, és ez nekem egy kis rossz szájízt kölcsönzött. Megint csak lehet, hogy tévedek. Itt megint kiemelném a divatosságot, ami sokszor egy kicsit látszatmunkát
szül. Összegezve, nem feltétlenül az intézménnyel volt bajom, csak a videó - ha már a Kreatívra került fel - több csillogó szemet, értelmesebb hozzászólást kívánt
volna hagyni maga után. A többi csak az én egyszeri véleményem volt. Köszi a jó visszacsatolást!
#
Kedves Amarci!
Sajnálom, hogy ennyire negatív véleményed van az iskoláról,és azt is sajnálom, hogy szakemberként egyetlen szülinapi video alapján mondasz véleményt...:S Én magam
tisztában vagyok vele, hogy a reklámszakma nem csupa móka és kacagás. Az oktatás színvonaláról pedig annyit mondanék, hogy minden iskolában mindenki annyira használja
ki a rendelkezésre álló lehetőségeket, amennyire akarja. Itt is nagyon jó lehetőségek vannak, hogy ki mennyire él vele, az más kérdés. A színvonalról szerintem az is
árulkodik, hogy általad is emlegetett dr.Fazekas Ildikó és Sas István,Papp-Váry Árpád és még sokan mások az intézményben oktatnak. Ha az ő elismertségüket is
megkérdőjelezed, akkor nincs miről beszélgetni. Remélem, egyszer közelebbről is megismerkedsz az intézménnyel, és jobb véleményed lesz.
#
Hogy hány éves egy intézmény, annak nem sok köze van ahhoz, hogy az oktatói mekkora szakmai múlttal rendelkeznek. Ott van például Sas István...
A BKF egy alapvetően jó platform. Gyakorlatias, azt tanítják, amit kell. Többnyire hiteles oktatókkal. Hogy a hallgatók összetétele kissé híg, az egy más kérdés...
:D
#
Valószínűleg én vagyok cinikus, de amíg egy ilyen kaliberű intézmény csupán 8 éves, addig nem sok médifigyelmet érdemel. Nyilván a modern, friss szemléletmód, és az
új épület tehetik vonzóvá a BKF-et, de a videóriportból nekem annyi jött át, hogy a fiatalok a reklámszakma divatossága miatt szeretnének reklámossá válni, holott
ezért igen komoly dolgokat is le kell tenni az asztalra. Én egy rivális felsőoktatási intézményből kerültem ki annak idején, és ott nem 8, hanem több évtizedes
marketingkommunikációs háttérre lehetett visszatekinteni olyan oktatókkal, akik a reklám és -önszabályozó szakmában több mint 20 éve jelen vannak (lásd Fazekas
Ildikó interjú). Ha egy intézmény ennyire fiatal (8 év), és oktatói állománya a hazai médiaszektor szereplői közül kerülnek ki, rögtön gond van. Azért mert valaki
híres, nem biztos, hogy jó oktató is. Az egyik interjúban szereplő hölgy azt állítja, hogy nincs válság. Úgy valószínűleg én sem venném észre, hogy éppen
vízipipát szívok és softballozok egy szieszta közepén, de ha fogalma lenne a szakmáról, tudhatná, hogy a legtöbb megrendelő így is 40-60 %-kal csökkentette a
reklámbüdzsét. Reklámra pedig szükség van, persze. De attól még vannak nehézségek, én is így vesztettem el az állásom.
Nagyon felemelő és pozitív a videó, de remélem nem ebből az "iparági utánpótlásgyárból" kerülnek majd ki a fiatalok. Bocsánat a negatív PR-ért.
#
:D
#
jajjjj
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés