hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beperli az MTV-t saját felügyelőszerve

Túl sokba kerül az MTV-n a Csináljuk a fesztivált, Az Örökös és A Társulat című műsor, ezért a közmédium beperli a csatornát.
hirdetés

Beperli a Magyar Televíziót (MTV) a közmédiumot felügyelő közalapítvány - döntött a kuratóriumi elnökség.

A testületet vezető Czeglédi László közlése szerint annak kimondását kérik a bíróságtól, hogy törvényellenes, így pedig semmis a nagyobbik köztelevízió több, nagyértékű szerződése. A polgári perben annak megállapítását kérik, hogy a Csináljuk a fesztivált, A Társulat és Az Örökös szerződése meghaladja azt a háromszázmillió forintos értékhatárt, amely felett a médiatörvény szerint a kuratóriumi elnökségnek jóvá kellene hagynia a megállapodást.    

Ha az ügy "meghaladja a polgári per kereteit, akkor nyilvánvalóan tovább kell lépni" - mondta Czeglédi László, aki sem arról nem kívánt nyilatkozni, hogy ez büntetőfeljelentés megtételét jelenti-e, sem azt nem tudta felidézni, hogy Rudi Zoltán elnök vagy a mandátuma lejárta után hivatalba lépett Medveczky Balázs ügyvezető idején köttettek e szerződések.

Balogh László, a kuratórium elnökhelyettese azt közölte, hogy a bíróság elé vitt kontraktusokat "nem a mostani tévévezetés alatt kötötték", s megemlítette: az ülésen nem kapott többséget az a felvetés, hogy büntetőfeljelentést tegyenek az ügyben. 

A közmédium sajtóosztályának szerda esti közlése szerint a Magyar Televízió Közalapítvány kuratóriumi elnöksége eddig nem tájékoztatta az MTV menedzsmentjét arról, hogy ki, mikor, milyen tartalommal, melyik bírósághoz adott vagy ad majd be keresetlevelet. 

"Az MTV akkor és most is fenntartja álláspontját, hogy betartotta mind a médiatörvényt, mind saját belső szabályzatát a Csináljuk a fesztivált és Az Örökös című műsorok szerződéseinek megkötésekor, amit igazságügyi szakértői vélemény is alátámaszt" - írták.

 

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés