hirdetés
hirdetés
hirdetés

BKF - art & business menedzserképzés

Új, arts & business menedzser szakirányú továbbképzést indít a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) februárban. Az intézmény célja, hogy a végzett hallgatók megtalálják az utat a kulturális és az üzleti szféra között. Az oktatókat a kultúra és a marketing terültéről kérték fel.
hirdetés
Februárban indul a BKF új art & business képzése, azzal a céllal, hogy az itt végzett szakemberek megismerik a kultúra menedzselés szabályait, jellemzőit és összefüggéseit, képesek lesznek a kultúrával foglalkozó intézmények, és vállalkozások kultúra-finanszírozási tevékenységének összehangolására és a pénzügyi és nem pénzügyi jellegű támogatások megszerzésére.

A BKF szerint a képzés abban tér el a szokásos kulturális menedzserképzéstől, hogy nagy hangsúlyt fektet a gyakorlatra, az órák többsége intézményekben és vállalatoknál zajlik annak érdekében, hogy a menedzserek feladatait ne csupán a kulturális, hanem az üzleti élet oldaláról is bemutassa. A képzés szakmai vezetője Dér Csaba Dezső kulturális menedzser, a BKF oktatója, a hallgatókat ismert szakemberek tanítják majd, például Bakos Gábor, az Arc ügyvezető igazgatója, Bíró Péter, a Fashion Street marketingigazgatója, Gáspár Máté, a Krétakör Színház ügyvezető igazgatója, Nagy Bálint, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke, Vass László, a BKF rektora, az Első Magyar Lobbi Szövetség alapító elnöke, Walch Ottó, a West End City Center marketingigazgatója és Zachar Balázs, a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) média-kormányfőtanácsadója.

A képzés az alapvető marketinges és társadalomtudományi ismereteken túl nemzetközi kitekintést biztosít, bemutatja a magyar közszolgálati kultúra-finanszírozás múltját, jelenét, és jövőbeni irányait; szól a magánmecenatúráról és a vállalatok kulturális szerepvállalásról, elemzi a kulturális vállalkozások lehetőségeit, illetve a közszolgálati és kereskedelmi médiumok szerepét.

Az új szakirány oktatásában a főiskola partnere az Arc, a Budapest Music Center, a Fidelio Média, a Kultúrpont Iroda, a Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülete, a Magyar Zenei Exportiroda, a Miga Film Produkciós Iroda, a Summa Artium, a Szépművészeti Múzeum és West End City Center.



(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés