hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bogdán Ádámmal dilifociznak a Pepsi influenszerei

"Abszolút őrültség, imádom" - mondja a Liverpool kapusa a videóban.

hirdetés

"A Pepsi a futball elhivatott támogatójaként az idei évben nem csak a focirajongókat szeretné megszólítani. Ezért a focit ezúttal nem a sport, sokkal inkább a játék és közösségi oldaláról közelíti meg: a foci egy olyan játék, ami összehozza a társaságot egy jó szórakozásra" - áll az üdítővállalat közleményében. Nincs kapu és nem kell ismerni a foci szabályait! Crazy Football a kampány címe. 

"Abszolút őrültség, imádom."

Ehhez nyerték meg Bogdán Ádám magyar válogatott kapust, jelenleg a Liverpool játékosát. Ő a Pepsi dilifocijának az arca, amúgy pedig már korábban is dolgozott a cégnek a különféle üdítőízek bevezető kampányában. A mostani játék lényegében egy focilabdával játszott paintball. Lent látható az erről szóló videó. Influenszerek is szerepelnek bennük, ők a játékosok, akik "a fiatalokat" képviselik.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés