hirdetés
hirdetés

Bővült az MRSZ ambient tagozata

2009-10-19
Öt új taggal bővült az Ambient Média Tagozat az MRSZ-ben. Ezzel párhuzamosan felmérés készül az ambient felületek elfogadottságáról és hatékonyságáról.

Taxikban elhelyezett LCD-kel, nagyméretű molinókkal, bluetooth reklámokkal, reklámballonokkal és mozgó citylightokkal foglalkozik a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) ambient tagozatának öt új tagja. A 2008 tavasza óta működő tagozathoz csatlakozott most a CabMedia, a Molinó Reklám, a LandMedia, a Maxballoon és a Moving Board.

A tagozat célja az ambient eszközök megismertetése a hazai piaccal, és az ilyen médiumok mérhetővé és tervezhetővé tétele.

Az ambient reklámok elfogadottságáról és hatékonyságáról a Szonda Ipsos az első, augusztusi felmérés (ennek eredményéről itt írtunk) egy konkrét szeptemberi kampányt felmérve készít újabb kimutatást. A Postertest kutatás eredményét a Reklámszövetség sajtóközleménye szerint a közeljövőben publikálja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés