hirdetés
hirdetés

Bulizott már reptéri ügyfélpartin?

2016-04-26

Exkluzív helyszínen, a Ferihegyi Repülőtér 2A termináljában tartotta közös ügyfélpartiját a Budapest Airport, a Clear Channel Outdoor és a Kreatív.

A parti önmagában különleges volt, hiszen a megjelenteknek szükségük volt egy beszállókártyára, ahhoz, bejussanak a Tashba Bárba. A beszállókártya nem csak emiatt volt fontos, az este végén kétszer két darab jegyet sorsoltak ki a kártyák alapján.

Lenyűgöző kilátással várták a vendégeket
További képekért kattintson!

A rendezvényen Dr. Meskó Bertalan genetikus tartott egy izgalmas előadást az egészség jövőjéről, különböző, sokak számára ismeretlen technikákról. Ezt követően könnyebb vizekre evezett a közönség, ugyanis Hidvégi Tom, a Coca-Cola kreatív stratégája Ádámot és Évát felhasználva avatta be a hallgatóságot a sikeres reklám elkészítésébe.

Finomságokkal teli asztalok
További képekért kattintson!

A Tashba Bár által kínált finomságok után a vendégek teli hassal várták, hogy ki lesz az a két szerencsés, aki egy-egy páros repülőjeggyel gazdagodhat.

McMenemy Márk, a délután házigazdája
További képekért kattintson!

Nézzék meg képeinket a finomságokról és persze a megjelent vendégekről! A képeket Dósa Győző, a Budapest Airport marketing és termékfejlesztési gyakornoka készítette.

A képekre kattintva galéria nyílik.

Markovics Gábor, a Clear Channel Outdoor produkciós menedzsere, Kelecsényi Réka, a Budapest Airport koncessziós és reklámozási menedzsere, Farkas Sarolta, a Clear Channel Outdoor insight menedzsere, Wágner Ildikó, a Clear Channel Outdoor ügyvezetője, Kucsay Zoltán, a Clear Channel Outdoor értékesítési menedzsere
További képekért kattintson!

 

 

Bujdosó Beáta Zita
Szórakozás rovat szerkesztő

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés