hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bulizott már reptéri ügyfélpartin?

Exkluzív helyszínen, a Ferihegyi Repülőtér 2A termináljában tartotta közös ügyfélpartiját a Budapest Airport, a Clear Channel Outdoor és a Kreatív.

hirdetés

A parti önmagában különleges volt, hiszen a megjelenteknek szükségük volt egy beszállókártyára, ahhoz, bejussanak a Tashba Bárba. A beszállókártya nem csak emiatt volt fontos, az este végén kétszer két darab jegyet sorsoltak ki a kártyák alapján.

Lenyűgöző kilátással várták a vendégeket
További képekért kattintson!

A rendezvényen Dr. Meskó Bertalan genetikus tartott egy izgalmas előadást az egészség jövőjéről, különböző, sokak számára ismeretlen technikákról. Ezt követően könnyebb vizekre evezett a közönség, ugyanis Hidvégi Tom, a Coca-Cola kreatív stratégája Ádámot és Évát felhasználva avatta be a hallgatóságot a sikeres reklám elkészítésébe.

Finomságokkal teli asztalok
További képekért kattintson!

A Tashba Bár által kínált finomságok után a vendégek teli hassal várták, hogy ki lesz az a két szerencsés, aki egy-egy páros repülőjeggyel gazdagodhat.

McMenemy Márk, a délután házigazdája
További képekért kattintson!

Nézzék meg képeinket a finomságokról és persze a megjelent vendégekről! A képeket Dósa Győző, a Budapest Airport marketing és termékfejlesztési gyakornoka készítette.

A képekre kattintva galéria nyílik.

Markovics Gábor, a Clear Channel Outdoor produkciós menedzsere, Kelecsényi Réka, a Budapest Airport koncessziós és reklámozási menedzsere, Farkas Sarolta, a Clear Channel Outdoor insight menedzsere, Wágner Ildikó, a Clear Channel Outdoor ügyvezetője, Kucsay Zoltán, a Clear Channel Outdoor értékesítési menedzsere
További képekért kattintson!

 

 

Bujdosó Beáta Zita, Szórakozás rovat szerkesztő
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés