Bulizott már reptéri ügyfélpartin?
Exkluzív helyszínen, a Ferihegyi Repülőtér 2A termináljában tartotta közös ügyfélpartiját a Budapest Airport, a Clear Channel Outdoor és a Kreatív.
A parti önmagában különleges volt, hiszen a megjelenteknek szükségük volt egy beszállókártyára, ahhoz, bejussanak a Tashba Bárba. A beszállókártya nem csak emiatt volt fontos, az este végén kétszer két darab jegyet sorsoltak ki a kártyák alapján.
A rendezvényen Dr. Meskó Bertalan genetikus tartott egy izgalmas előadást az egészség jövőjéről, különböző, sokak számára ismeretlen technikákról. Ezt követően könnyebb vizekre evezett a közönség, ugyanis Hidvégi Tom, a Coca-Cola kreatív stratégája Ádámot és Évát felhasználva avatta be a hallgatóságot a sikeres reklám elkészítésébe.
A Tashba Bár által kínált finomságok után a vendégek teli hassal várták, hogy ki lesz az a két szerencsés, aki egy-egy páros repülőjeggyel gazdagodhat.
Nézzék meg képeinket a finomságokról és persze a megjelent vendégekről! A képeket Dósa Győző, a Budapest Airport marketing és termékfejlesztési gyakornoka készítette.
A képekre kattintva galéria nyílik.