hirdetés
hirdetés
hirdetés

Burger King - húszezres burgerrel a McDonald's ellen

Nagy-Britannia legdrágább hamburgerét készül piacra dobni a brit Burger King. A több mint húszezer forintos csodaszendviccsel a gyorsétterem-lánc prémium arculatát szeretné erősíteni – írja a BrandRepublic.
hirdetés
Prémiumkategóriásabb, mint a McDonald's – ezt a képet szeretné erősíteni a brit Burger King új marketingkezdeményezése. A gyorsétterem-lánc egyebek közt libamájat és méregdrága Wagyu marhahúst pakol azokba a szendvicsekbe, melyek néhány előkelő londoni üzletben kaphatóak majd.

A BrandRepublic tudósítása szerint a Burger King a Selfridges áruház mintáját vette át mostani akciójához: az áruház korábban 85 fontért, több mint 25 ezer forintért árulta – az azóta már a piacról kivont – szendvicseit.

A gyorsétterem-cég TGI Friday's modelljét is követné: büfé helyett vacsorázóhelyként állítaná be magát, és a megszokott árkategóriában is olyan hozzávalókat vezetne be, mint a tigrisrák, a steak vagy a guacamole.
(forrás: Brand Republic)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés