hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bűvésszel kampányol az autókölcsönző

A Europcar Autókölcsönző kétszeres bűvészvilágbajnokkal, Hajnóczy Somával népszerűsít, aki YouTube-videókat ígér.

hirdetés

"Az együttműködés garantáltan kreativitásban és humorban gazdag lesz, és egyedülálló módon mutatja majd be az autókölcsönzést" - áll az Europcar Autókölcsönzó közleményében, amely a Hajnóczy Somával közös kampányt népszerűsíti.

"A Europcar a bűvész világbajnok személyiségével egy olyan arccal gazdagodott, aki hitelesen képviseli az autókölcsönzésben rejlő lehetőségeket és igazodik a cég „moving your way” filozófiájához" - írják izgatottan.

"Szerencsére szeretek is vezetni és új autókat kipróbálni. Érdemes figyelni a YouTube csatornámat és közösségi média felületeimet, mert tapasztalataimat és videós beszámolóimat ott fogom megosztani” – mondta az együttműködésről Hajnóczy Soma, Magyarország egyik leghíresebb bűvésze.

Mintha eltüntetni készülne

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés