hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes-ban már most díjakat osztanak

Steve Ballmer, a Microsoft ügyvezetője lett az Év médiaszemélyisége, a Volkswagen pedig az Év hirdetője – a két címet a cannes-i reklámfesztivál szervezői ítélték oda.
hirdetés

Az 56. Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon Steve Ballmert, a redmondi cég ügyvezetőjét választották az Év médiaszemélyiségének. Az IT-szektor közismert figuráját a szervezők a cégóriás digitális reklámozásért mutatott elkötelezettségéért, valamint Ballmer vezetői kvalitásáért tartották érdemesnek a díjra.

Szintén bejelentették Cannes-ban, hogy az év hirdetője a Volkswagen lett. A wolfsburgi székhelyű autógyár azért érdemelte ki a díjat, mert állhatatosan alkalmazott innovatív marketingmegoldásokat és az ügynökségeit kreatív munkára ösztönözte az elmúlt évben. A Volkswagennek készített reklámok eddig közel százötven díjat nyertek Cannes-ban, köztük az első film Grand Prix-t 1970-ben.

A cannes-i reklámfesztivál június 21-27 között zajlik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés