hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - a P&G az év hirdetője

Az 55. Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szervezői megnevezték az év hirdetőjét. Az Advertiser of the Year 2008 címet idén a Procter & Gamble (P&G) vezérigazgatója, valamint globális marketingigazgatója veheti majd a francia Riviérán.
hirdetés
A díjat olyan hirdetőknek ítéli meg a cannes-i fesztivál szervezőbizottsága, melyek elkötelezik magukat az inspiratív és innovatív marketing mellett, és bátorítják az ügynökségeket a kreatív munkára.

Idén a P&G kapja az elismerést, melyet Terry Savage, a fesztivál elnöke így indokolt: „Öt évvel ezelőtt a P&G tett egy nyilvános ígéretet arra, hogy a kreativitást helyezi marketingjének középpontjába. Ez a nagy sajtóvisszhangot kiváltott ígéret egy üzenet volt az ügynökségeik és az ügynökségi emberek felé, végül a vállalás eredménye 2007-ben látszódott meg. Ekkor a P&G 14 Lions-t nyert Cannes-ban, közöttük a Press Lions Grand Prix-t. Nem lehet jobban kifejezni a kreativitás iránti elkötelezettséget, mint ahogy a P&G tette, ezért örömmel adjuk át nekik a díjat”

A díjat A.G. Lafley, a P&G elnöke és vezérigazgatója valamint Jim Stengel globális marketingigazgató veheti át majd a cannes-i fesztiválon a Film, Titanium and Integrated díjak átadóünnepségén, június 21-én.

Az 1837-ben alapított, a világ 80 országában 138 ezer alkalmazottat foglalkoztató P&G jelenleg a világ legnagyobb hirdetője. Évente nyolc milliárd dollárt költ kommunikációra, olyan márkákhoz kapcsolódóan, mint például az Always, Ariel, Braun, Duracell, Gillette, Pampers, Pantene, Pringles, Olay, Oral-B.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés