hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - megvan a promo zsűri elnöke

2008-01-29
Armin Jochum, a BBDO Stuttgart és Berlin kreatívigazgatója lesz a Promo Lions zsűri elnöke az 55. Cannes Lions reklámfesztiválon. Jochum tavaly versenyzőként járt a fesztiválon és nyert is egy Promo Liont.
A Promo Lions zsűri frissen kinevezett elnöke grafikus designerként kezdte pályafutását 1988-ban a The Crew-nál, majd 1990-től a Wensauer DDB Needhamnál folytatta, mint creative group head és olyan ügyfelekkel dolgozott, mint a Barclays Bank, Porsche és a Volkswagen. 1994-től Jochum a H2E kreatívigazgatója volt, majd ügyvezető kreatívigazgatóként dolgozott a Leonhardt & Kernnél.

Ezután következett a BBDO Stuttgart kreatívigazgatói posztja, ami később kiegészült a berlini iroda feladataival is, az ügyfelek között az MTV Networksszel, a GE-vel és a Mercedes-Benzzel.

A Promo Lion 2007-es elnyerése mellett Jochum számos nemzetközi díjat összegyűjtött az évek során, sikerrel szerepelt az Epica, a LIAA, a One Show, a NY Festivals és az ADC Germany versenyein is.

A Promo Lionst egyébként 2006-ban vezették be Cannes-ban, a kategóriában az olyan friss ötletek kreatívkoncepcióját, stratégiáját, kivitelezését, hatékonyságát díjazzák, melyek azonnal „aktiválják” a fogyasztókat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés