Cannes Lions - kinevezték a rádiós zsűri elnökét
2007-11-28
Mark Gross lesz a jövő évi Cannes Lions reklámverseny rádiós zsűrijének elnöke - jelentették be a fesztivál szervezői. A szakember jelenleg a DDB Chicago senior alelnöke és kreatívigazgatója is egyben.
Mark Gross, a 2008-as cannes-i reklámfesztivál Radio Lions kategóriájának zsűrielnöke 1990-ben kezdte karrierjét New York-ban, eleinte logókat és filmcímeket tervezve az R. Greenberg Associates utómunkastúdiónak.
1991-től Gross már a Chiat/Day reklámügynökség junior art directora volt, ahol többek között az MTV, a Reebok, az American Express és a New York Lottery hirdetésein dolgozott.
Ezután következett a DDB, ahol art directorként majd kreatívigazgatóként az Anheuser-Busch kampányait gondozta, az ő munkája például a Bud Light „Always Worth It” és „Real Men of Genius” rádiós szpotja, mely utóbbi máig a reklámtörténelem legtöbbet díjazott rádiós hirdetése.
Mark Gross egyébként zsűritagként már részt vett a Cannes Radio Lions munkájában 2005-ban, a kategória indulásakor.
1991-től Gross már a Chiat/Day reklámügynökség junior art directora volt, ahol többek között az MTV, a Reebok, az American Express és a New York Lottery hirdetésein dolgozott.
Ezután következett a DDB, ahol art directorként majd kreatívigazgatóként az Anheuser-Busch kampányait gondozta, az ő munkája például a Bud Light „Always Worth It” és „Real Men of Genius” rádiós szpotja, mely utóbbi máig a reklámtörténelem legtöbbet díjazott rádiós hirdetése.
Mark Gross egyébként zsűritagként már részt vett a Cannes Radio Lions munkájában 2005-ban, a kategória indulásakor.
(forrás:
Kreatív Online)