hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - átszabott filmes kategória

Az újabb, immár főként az internethez alkalmazkodó reklámfilm-készítési stratégiákra reagálva a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál szervezői átalakították a filmes kategóriát. Az új rendszerben több alkategóriában lehet indulni a filmekkel, többek között internetre, mobilra és más képernyőkre adaptált alkotásokkal.
hirdetés
A cannes-i fesztivál összesen négy alkategóriát nyitott meg a filmes jelentkezők számára: ezentúl az internetre, mobilra és más képernyős felületekre – mint például digitális outdoor felületek, vagy márkázott tartalom – gyártott filmek egymás mellett indulhatnak a Film Lions-ért.

A fesztiválon két másik új kategória is elindul: az interaktív film és az integrált film, ez utóbbinál a három vagy annál több típusú képernyőre adaptált alkotások indulhatnak. A két kategóriában az új médiumokhoz kapcsolódó innovatív médiahasználatot díjazzák.

A fesztivál szervezői a lépéssel feltehetően a reklámiparban az utóbbi években végbement digitális változásokra reagálnak, melyek Cannes-t is érintették. Mint arról már beszámoltunk a tavalyi versenyen a film és a cyber lions-t is egy mű vitte el, a Dove Evolution című vírusfilmje.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés