hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - brazil elnök a Direct zsűrinek

Marcio Salemet, a Sao Paulo-i Salem ügynökség elnökét és kreatívigazgatóját nevezték ki az 55. cannes-i reklámfesztivál Direct Lions zsűri elnökének. A kreatívigazgató nem először szerepel Cannes-ban: korábban részt vett az első Direct zsűri munkájában, és a kategória díját is elnyerte már.
hirdetés
Marco Salem, a brazil Salem ügynökség elnöke és kreatívigazgatója vezeti az idei Cannes Lions reklámverseny és fesztivál Direct zsűrijét. A direkt marketinggel foglalkozó szakember 15 éve hozta létre saját ügynökségét, amely eddig többek között a Mercedes-Benznek, az IBM-nek, a Carrefournak, a MasterCardnak és az ABN AMRO Banknak dolgozott.

Salem az ügynökségével eddig számos nemzetközi díjat nyert, az Echos és a Caples elismerései mellett a cannes-i Direct Lions-t is hazavihette. 2007-ben pedig megkapta az Irving Wunderman Awardot, melyet a direkt marketing területén minimum tíz éve munkálkodó, kivételes tehetségesnek tartott kreatívoknak ítélnek oda.

A direkt marketinges kategória egyébként 2002-ben indult el Cannes-ban, és Salem az első zsűri tagjai között volt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés