hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cannes Lions - designkategória indul

Új, designkategóriával bővül a Nemzetközi Cannes-i Reklámfesztivál kategóriáinak sora 2008-ban, jelentették be a fesztivál szervezői. Az első zsűrielnök Rodney Fitch, a Fitch Worldwide elnök-vezérigazgatója lesz.
hirdetés
Az 55. Cannes Lions International Advertising Festival szervezői bejelentették, hogy 2008-ban új, design kategóriával bővül a fesztivál. A press, outdoor, film, media, sales promotion, cyber, direct, titanium, integrated és radio kategóriák legjobbjai mellett ezentúl Design Lions-t is hazavihetnek a győztesek. A díjjal a design kreatív és innovatív alkalmazását kívánják elismerni a termék- és márkakommunikációban valamint termékfejlesztésben.

A pályaműveket a kreativitás, az eredetiség, a kivitelezés és fogyasztók bevonása szempontjából fogják elbírálni, a Packaging Design, Brand Identity és Environmental Design alkategóriákban.

Az első Design Lions-t és Grand Prix-t 2008. június 18-án adják át a Press Lions és Cyber Lions díjakkal együtt.

A pályaműveket elbíráló zsűri elnöke Rodney Fitch lesz, a Fitch Worldwide elnök-vezérigazgatója, aki korábban a Chartered Society of Designers és a D&AD designszövetség elnöke volt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés